Krokiety z chleba tostowego z serem żółtym, na szybko.

Bywają dni u mnie w domu, że mam rosół, który kochają moje dzieci, a ja nie zawsze mam na niego ochotę. I wtedy muszę kombinować co by sobie smacznego zjeść :) Dziś uszczęśliwiłam się krokietami z chleba tostowego. Robi się je błyskawicznie.







Składniki: (na 4 krokiety)

  • 4 kromki chleba tostowego,
  • 4 plasterki sera żółtego,
  • 4 plasterki wędliny,
  • 1 jajko,
  • bułka tarta,
  • olej do smażenia,
  • pieprz.
Przygotowanie:

Odciąć skórki od chleba.
Chleb rozwałkować.









Na każdą kromkę położyć po plasterku sera żółtego i po plasterku wędliny.


Jajko roztrzepać z odrobiną pieprzu. Przygotować bułkę tartą. Pomału rozgrzewać olej. Chleb tostowy zwijać w rulon i moczyć w jajku (pamiętać by boki również zamoczyć w jajku i obtoczyć w bułce), następnie obtaczać w bułce tartej i kłaść na rozgrzany tłuszcz. Smażyć do zarumienienia.













Smacznego!!!

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe krokiety, trzeba przyznać że wyglądają naprawdę wspaniale ;)
    domowe lody - przepis
    pomysły na Dzień Matki

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto, szybko ale jaki efekt! :-) wypróbuję chętnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie wyprobuje!,-super pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, na pewno wykorzystam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przetestowane super

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo smakowite Wlasnie zrobilam , ale mi wyszly malutkie i ser zolty musialam przekroic na pol / kupilam w plastrach golde/ Moja niejadek corcia wciagnela 3 - a wszak to 3 kromy chleba w zyciu tyle nie zjadla :D Dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na piątek można zamiast wędliny dać podsmażone pieczarki-też pycha

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogo Moniko, serdecznie dziękuję za wspaniałą recepturę! Czy to przepis rodzinny? U mnie w domu babcia pomija etap obtaczania w bulce, ale jestem pewna, że gdyby zobaczyła Twój przepis, szybko zmienilaby zdanie :)
    Krokieciki wyglądają przepyszne, jednak mam pewien problem z rozwalkowaniem chlebka - jakiego rodzaju pieczywa używasz w kuchni?
    Będę niesamowicie wdzięczna za szybka odpowiedz, gdyż właśnie zaczynam smażyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale nie było mnie wcześniej w domu i nie widziałam komentarza. Mam nadzieję, że krokiety wyszły smaczne bez mojej pomocy :) Ja mieszkam w Szkocji i nie wiem czy takiej samej firmy są w Polsce. Chleb tostowy staram się wybierać taki by kromki były duże.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. po zwinięciu rolek warto wstawić je na 30 min do zamrażalnika zawinięte w złotko jak "cukierek" po tym czasie idealnie sie panieruje w jwjku i bułce --nic sie nie rozwala!!!! Ja dodaje jeszcze pieczarki przesmażone z cebulką-- PETARDA!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :